Medewerker Helpdesk

Altijd al de ICT dienstverlening willen verzorgen in een mooie maatschappelijk betrokken media organisatie? Kom dan ons team versterken! 

Voor de afdeling ICT&AV Techniek zijn wij op korte termijn op zoek naar een Medewerker Helpdesk.

Over de afdeling 

De afdeling ICT & AV Techniek bestaat uit 20 ICT- en AV-professionals, die met een positieve en innovatieve blik de KRO-NCRV en een aantal bedrijven in het pand technisch ontzorgen.  

De afdeling is verantwoordelijk voor het beheer van de infrastructuur voor 800 werkplekken met Office365 in een gemengde omgeving met een 60/40 verdeling tussen Apple en Windows. De helpdesk is een skilled supportteam met eigen expertises om verzoeken snel op te kunnen lossen. Het beheer van de werkplekken wordt gedaan onder andere met Jamf en Intune. Active Directory wordt gebruikt in een hybride configuratie met Azure AD. 

Samen de netwerk-, systeem- en applicatiebeheers wordt er als één team gewerkt in 2-wekelijkse Scrum sprints aan projecten. Zo werken we de komende maanden aan het herinrichten van de assetmanagement module in het ticketsysteem Topdesk. 

Over de rol 

Als Medewerker Helpdesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde problemen en vragen voor je collega’s van de KRO-NCRV maar ook voor de in hetzelfde pand gevestigde bedrijven Bindinc en M-Gebouw.  

Je bent verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning, zowel op locatie als op afstand. Je zorgt voor een soepele werking van onze systemen en biedt oplossingen voor uiteenlopende IT-uitdagingen. Je behandelt binnenkomende meldingen en incidenten met behulp van het ticketsysteem Topdesk.  

Je werkt nauw samen met de collega’s van de backoffice bij ingewikkelde vraagstukken of gezamenlijke projecten. Ook het innemen, registreren en uitleveren van (nieuwe) hardware valt onder jouw verantwoordelijkheden. 

Over jou

  • Je bent een enthousiaste servicegerichte teamspeler met ervaring in een 1e en/of 2e lijns supportrol in de ICT.  
  • Je bent vriendelijk en dienstverlenend ingesteld; 
  • Je hebt een proactieve houding 
  • Je hebt kennis van, of affiniteit met, één of meerdere van de volgende systemen: Topdesk, Active Directory, Office365-beheer, Windows 10/11, Jamf en Intune. 
  • Je hebt kennis van of affiniteit met Apple producten en macOS software 
  • Je hebt kennis van of affiniteit met AV- en Broadcast technieken; 
  • Je kunt je in de Nederlandse taal zowel in spraak als in geschrift goed uitdrukken; 
  • Je bent bereid om nieuwe dingen te leren; 

Wat wij bieden 

Wij bieden een fulltime arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week, het betreft in eerste instantie een contract van een jaar met de mogelijkheid op verlenging. 

De functie is, conform de CAO voor het Omroeppersoneel ingedeeld in schaal F. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring en ligt tussen € 2.711,87 en maximaal € 3.988,60 per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur. 

Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn: 

  • 8% vakantietoeslag 
  • 6% eindejaarstoeslag 
  • een vaste kilometervergoeding of gratis woon-werkverkeer met het OV via NS Businesscard met Traject Vrij-abonnement
  • de mogelijkheid om feestdagen uit te ruilen 
  • ruim 5 weken vakantie naar rato dienstverband 
  • een laptop 
  • een gunstige pensioenregeling 
  • ruimte om je blijven ontwikkelen 

Meer informatie 

Wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Guido Tieken, via ictvacature@kro-ncrv.nl.  

Acquisitie n.a.v. deze vacature is niet gewenst.

Solliciteer 

Herken je je zelf in deze functie Medewerker Helpdesk en de technieken die we gebruiken? Kom dan ons team versterken! 

Jouw motivatiebrief en sollicitatie ontvangen we graag voor 22 oktober 2024 via onderstaand formulier. 

Reageer nu

**Please note that KRO-NCRV is a Dutch broadcasting company and for all our vacancies we require applicants with a B2 level knowledge of the Dutch language**