Jeanne Kooijmans /01

Een dynamische voorstelling vol herkenning, sentiment én reclame!

De olifant van Rolo, de supermarktmanager van AH, het bessenmannetje Flipje van Tiel, de zwanen van KLM, Calvés Petje Pitamientje; Wie kent ze niet? Op 21 januari 2018 doet het Theater iets speciaals. Met het oog op de jaarlijkse STER Gouden Loeki-uitreiking op 24 januari speelt het Theater deze zondag een voorstelling over reclames van toen.
Jeanne Kooijmans praat met reclame-historicus Wilbert Schreurs over de opkomst en ontwikkeling van reclame in Nederland. De Mirakelse TV-Tunes Coverband speelt live allerlei oude reclames. We draaien enkel en alleen muziek uit reclames en er zijn nog vele andere verrassingen!
Oftewel; een dynamische voorstelling vol herkenning, sentiment én reclame natuurlijk. Luister zondag 21 januari tussen 16:00 en 18:00 naar Theater van het Sentiment op NPO Radio 5.

www.nporadio5.nl/theatervanhetsentiment
www.facebook.nl/theatervanhetsentiment

Programma

Theater van het sentiment

Kijkers/luisteraars kunnen met vragen/opmerkingen terecht bij het Klant Contact Centrum:
E: info@kro-ncrv.nl
T: 035-6726880