Indien je een ticket bij ons bestelt of een ander product (hierna gezamenlijk te noemen: product) bij ons bestelt via www.kro-ncrv.nl (hierna te noemen ‘webshop’) dan zijn de volgende voorwaarden hierop van toepassing.
5.1 Gegevens webshop
Door het bezoeken van en/of door het doen van een aankoop via de webshop accepteer je deze voorwaarden. Deze voorwaarden zijn kosteloos opvraagbaar op het hieronder opgegeven adres.
Gegevens KRO-NCRV.nl
Postbus 10050
1201 DB Hilversum
e-mail: info@kro-ncrv.nl
035 - 6713911
5.2 Aanbiedingen/overeenkomst
5.2.1 Alle aanbiedingen in de webshop zijn vrijblijvend, totdat je de Ontvangstbevestiging (zie hieronder) hebt ontvangen. Voor alle producten in de webshop geldt dat dit een uitnodiging is tot het doen van een aanbod; de ontvangstbevestiging is de aanvaarding van het aanbod.
5.2.2 Door het tot stand komen van een overeenkomst accepteer je deze voorwaarden. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat je:
(a) een bestelling hebt geplaatst in de webshop;
(b) de betaling hebt voldaan aan ons; en
(c) hierop een bevestiging per e-mail hebt gekregen dat wij je bestelling hebben ontvangen (de 'Ontvangstbevestiging').
Zolang je nog geen Ontvangstbevestiging hebt ontvangen komt de overeenkomst niet tot stand.
5.2.3 De Ontvangstbevestiging vermeldt in ieder geval de volgende informatie:
(a) een omschrijving van het product dat je hebt gekocht inclusief aantal producten;
(b) de prijs van het (de) product(en);
(c) je naam, woonadres, adres waar het (de) product(en) naartoe gestuurd wordt (worden), factuuradres (indien dit anders is dan het woonadres en/of afleveradres) en je e-mailadres
(d) het bestelnummer
5.3 Servicekosten
De eventuele servicekosten worden apart berekend en zijn afhankelijk van de bestemming en het totaalbedrag van de bestelling. Deze kosten worden, voordat je de overeenkomst aangaat, aan jou voorgelegd.
5.4 Betalingen
Per product wordt aangegeven wat en op welke wijze en via welke betalingsmethodes er in geval van een bestelling/aankoop betaald dient te worden.
5.5 Levertijden
5.5.1 Tenzij de partijen een ander tijdstip voor de levering zijn overeengekomen, leveren wij de producten binnen 30 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In beginsel worden de producten toegestuurd binnen twee werkdagen nadat de betaalprocedure succesvol is afgerond. Het kan voorkomen dat een artikel nog niet, niet meer of tijdelijk niet leverbaar is, waardoor de levertermijn overschreden wordt.
5.5.2 Wanneer de overeengekomen levertermijn, om welke reden dan ook, door ons overschreden wordt, zal KRO-NCRV jou hiervan onmiddellijk schriftelijk (via brief of e-mail) op de hoogte brengen. In dat geval heb je de bevoegdheid om de overeenkomst met ons te ontbinden, door dit schriftelijk (via brief of e-mail) aan KRO-NCRV te melden.
5.6 Aansprakelijkheid
KRO-NCRV is niet aansprakelijk voor (gevolg)schade, waaronder begrepen (gevolg)schade indien de levering van het product mislukt als gevolg van het opgeven van een onjuist e-mailadres of afleveradres.
5.7 Garantie
Op de door of namens ons geleverde producten bestaat afhankelijk van de aard van het product garantie.
5.8 Afgelaste of verschoven evenementen
In het geval een evenement wordt afgelast of verschoven dan zal KRO-NCRV via de voorhanden zijnde kanalen hierover informeren, denk hierbij aan de Website, social media en het bij ons bekende emailadres waar de kaarten naar toe zijn verzonden.
Indien een evenement is verschoven kunnen de verkregen tickets worden gebruikt op de vervangende datum. Mocht je de nieuwe datum niet kunnen, dan kan je de bestelling annuleren. Bij annulering heb je recht op restitutie van de betaalde ticketprijs.
In het geval dat een evenement wordt afgelast zullen we de ticketprijs aan je terugbetalen op het bij ons bekende rekeningnummer.
5.9 Privacy webshop
Alle persoonsgegevens die in het kader van jouw aankoop in de webshop worden verkregen, worden in overeenstemming met de geldende privacywetgeving en conform de bij de webshop geplaatste privacyverklaring en bijbehorende cookieverklaring behandeld.
5.10 Klachten webshop(producten)
Klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het product uit de webshop kunnen kenbaar worden gemaakt bij onder 5.1 genoemde adres van KRO-NCRV. KRO-NCRV zal binnen 10 werkdagen, of zoveel sneller als mogelijk, de klacht proberen op te lossen en/of te reageren op je klacht.